Jump to content
Shane_B.

Apparently the old forum is back up ...

Recommended Posts

45 minutes ago, abacab said:

I wonder how many women use non-gender specific user names on forums so they don't have to deal with that s h i t? 🙄

Bapu for one, although it's pretty well known that she is really wonder woman.

  • Great Idea 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, paulo said:

Bapu for one, although it's pretty well known that she is really wonder woman.

 *Sigh...*  Ok, if I must.  🙄

bapu-as-fat-wonder-woman.jpg

  • Haha 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, abacab said:

I wonder how many women use non-gender specific user names on forums so they don't have to deal with that s h i t? 🙄

Like "abacab?"  😆😆😆

(Janet???  Is that you??? 😜 )

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, craigb said:

Like "abacab?"  😆😆😆

(Janet???  Is that you??? 😜 )

Nah, cool your jets! I'm a dude! 🤣

Do you really think that chicks dig Genesis???

 

Edited by abacab
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, abacab said:

Nah, cool your jets! I'm a dude! 🤣

Do you really think that chicks dig Genesis???

 

 

JANET'S A DUDE??!  😲

 

(Just kidding!  Just kidding!!! 😁)

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, InstrEd said:

Censor this 😉

Dude ... your web cam was on.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BTW you're new nickname is 'Tiny'.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Shane_B. said:

Dude ... your web cam was on.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BTW you're new nickname is 'Tiny'.

Actually that was already my nickname 😏

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, InstrEd said:

I get no respect I gotta tell U

Ohho.You get no respect? Let me tell ya, my wife complained I never get her anything for Christmas so I asked my therapist what to do. You know doctor Vinnie Boom Botz? He suggested I get her a sympathy card. No respect at all. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, abacab said:

 I'm a dude!

Exactly what somebody who was trying to disguise the fact that they are a woman would say....

 

9 hours ago, abacab said:

Do you really think that chicks dig Genesis???

Fair point well made, but then again....

 

Exactly what somebody who was trying to disguise the fact that they are a woman would say....

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Shane_B. said:

my wife complained I never get her anything for Christmas

My wife just said that she was leaving me because apparently I'm arrogant and take her for granted....

I said... don't forget to close the door on your way back in...

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Shane_B. said:

wonder whatever happened to Janet?

She hasn't been here in years, but I'm friends with her on FB and she often posts there. She's been good, enjoying life and her children and grandchildren.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have been largely absent in participation for quite a while, due to some ongoing issues with high blood pressure.  It has really knocked me silly, and I am left gasping for breath, just walking 20 feet, to either the kitchen or the bathroom, and I just have not felt up to doing much of anything.

I have been taking blood pressure medicine for several years now, and I am finally starting to see blood pressure spikes these days, so I am just starting to feel up to returning to working on playing and recording.

I had no idea I had managed to post to the old forum, I see my post in the current forums, and just posted a test post response, which shows up in the current forums as: 

Am I missing something here, besides being gone for FAR too long? :) 

Bob Bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

And, here is the screenshot I just took, showing my Test Post, Ignore post on the current forum home page, from a handful of minutes ago, so I am a bit confused, about old/new forum posting:

image.thumb.png.c003bf421769d785782343430dc26902.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, 57Gregy said:

She hasn't been here in years, but I'm friends with her on FB and she often posts there. She's been good, enjoying life and her children and grandchildren.

I was looking at a post I made in the old song forum and she responded and that reminded me of her.

I'm glad she's doing well. Please tell her Bub/Shane said hello and I'm a fellow Missourian now.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Shane_B. said:

I was looking at a post I made in the old song forum and she responded and that reminded me of her.

Yeah, Janet was a good egg on the SF for sure. She was kind enough to allow me to jump on a couple of her instrumentals. Well, I say allow......I just did it and then presented the result to her, but she was a good sport about it and very supportive of the ideas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, 57Gregy said:

She hasn't been here in years, but I'm friends with her on FB and she often posts there. She's been good, enjoying life and her children and grandchildren.

I do have her email address (assuming she still uses that one) and had thought about checking in with her a few times, but ultimately figured that for whatever reason she had decided to no longer participate in CW land, so I should respect that. Glad to hear that she's ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...