Jump to content
cclarry

IK Syntronik 2 Group Buy!

Recommended Posts

52 minutes ago, Fleer said:

42-39-56

Calling football signals?

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maybe it's: current age - age when started buying plugins - age when will stop buying needless plugins

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Barrie said:

Maybe it's: current age - age when started buying plugins - age when will stop buying needless plugins

Passed that I’m afraid. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, cclarry said:

27 until next freebie!

 Yep, a bit disappointed that I didn't have a download waiting this morning - oh well, something to look forward to this evening!  😃 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Fwrend said:

 Yep, a bit disappointed that I didn't have a download waiting this morning - oh well, something to look forward to this evening!  😃 

Only dropped by one in the last hour!

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, GroverKen said:

Only dropped by one in the last hour!

It has slowed down a LOT!!! Been at least 2 days since the last level was reached and we hit the extension...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 I don't need these. Why did I come here?

Hey this looks tempting! 

🤔 Maybe I could use a few of these. Probably wouldn't hurt to have them laying around just in case. Right?

 

  • Great Idea 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, Tim Smith said:

Maybe I could use a few of these. Probably wouldn't hurt to have them laying around just in case. Right?

24 for the price of 1? Heck yeah! $35 with 15 Jam Points.

You don't even have to install them all. Just the ones that interest you... and they do sound very good! :)

Edited by abacab
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, abacab said:

24 for the price of 1? Heck yeah! $35 with 15 Jam Points.

You don't even have to install them all. Just the ones that interest you... and they do sound very good! :)

I have plenty of Jam Points so no worries there. 35.00 isn't too shabby. Not shabby at all.

TBH I would be in no hurry to download them, but I guess we have a time limit or we get popped with that extra 10. My preference would be-

Some time within the next few weeks.Even if I just park the zips.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A little off topic, but I get an error message when clicking on about half of the Syner V instrument presets. Have tried re-installing,   Re-scanning, checking content paths, etc. Any other ideas ? Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, LAGinz said:

A little off topic, but I get an error message when clicking on about half of the Syner V instrument presets. Have tried re-installing,   Re-scanning, checking content paths, etc. Any other ideas ? Thx

Would help if you posted what the erroe message was.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, LAGinz said:

A little off topic, but I get an error message when clicking on about half of the Syner V instrument presets. Have tried re-installing,   Re-scanning, checking content paths, etc. Any other ideas ? Thx

Try opening up the IK Product Manager and do a refresh. 

The way I have installed all of these is by downloading the zip files of the sound files manually, extract the files and run the exe files from the extracted files' destination folder.  This works every time.  No error messages when loading patches (in SYN2 or ST4)

I trust the IK Product Manager to do the actual activation, but not the installation.

If that doesn't work, you can try your luck with IK support:

https://www.ikmultimedia.com/contact-support/sw/

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Doug Rintoul said:

Would help if you posted what the erroe message was.

Eg… “ Instrument ST4 Error. Cannot locate Tank at path D/Syntronik 2/Samples/Syntronik Syner-V/Syner-V Square Decay/Syner-V Square Decay .pak”

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Promidi said:

Try opening up the IK Product Manager and do a refresh. 

The way I have installed all of these is by downloading the zip files of the sound files manually, extract the files and run the exe files from the extracted files' destination folder.  This works every time.  No error messages when loading patches (in SYN2 or ST4)

I trust the IK Product Manager to do the actual activation, but not the installation.

If that doesn't work, you can try your luck with IK support:

https://www.ikmultimedia.com/contact-support/sw/

Thx. Have tried this though

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, LAGinz said:

Thx. Have tried this though

Then IK support it is....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...