Jump to content

gerd790

Members
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

About Me

وقتی صحبت از راه اندازی باغ می شود، یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که از چه نوع بذری استفاده می کنید. یک گزینه این است که با نهال شروع کنید. نهال ها گیاهان جوانی هستند که قبلاً جوانه زده و شروع به رشد کرده اند. چندین مزیت برای شروع با نهال، به جای دانه وجود دارد.

یکی از مزایای نهال ها این است که نگهداری از آنها راحت تر از بذر است. قیمت نهال گردو پالیز گردو ها قبلاً جوانه زده اند، به این معنی که زنده نگه داشتن آنها آسان تر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای آنها آب و نور خورشید فراهم کنید.

 

 

یکی دیگر از مزایای نهال این است که سریعتر از بذر رشد می کنند. این به این دلیل است که نهال در زمان کاشت شروع به رشد کرده است. در مورد بذرها باید منتظر جوانه زدن آنها باشید که ممکن است روزها یا هفته ها طول بکشد. با نهال، می توانید نتایج را در چند روز یا چند هفته مشاهده کنید.
 

مزیت سوم نهال ها این است که کمتر توسط حیوانات خورده می شوند. حیوانات جذب دانه ها می شوند زیرا منبع غذایی هستند. خرید نهال گردو چندلر پالیز گردو ها برای حیوانات چندان جذاب نیستند زیرا هنوز منبع غذایی نیستند.

چهارمین مزیت نهال این است که پیوند آنها آسان تر است. هنگامی که یک نهال را پیوند می زنید، به اندازه زمانی که یک بذر را پیوند می دهید، ریشه ها را مختل نمی کنید. این بدان معنی است که نهال در فرآیند پیوند کمتر آسیب می بیند.

پنجمین مزیت نهال این است که می توان آنها را در داخل خانه شروع کرد. اگر فروش نهال گردو های خود را در داخل خانه شروع کنید، می توانید محیط را کنترل کنید. این بدان معنی است که می توانید مقدار ایده آل آب و نور خورشید را برای آنها فراهم کنید.
 

به طور کلی، نهال ها مزایای زیادی نسبت به بذر دارند. مراقبت از آنها آسان تر است، سریعتر رشد می کنند، احتمال کمتری دارد که توسط حیوانات بخورند، و شروع به کار در داخل خانه راحت تر است. اگر در حال راه اندازی یک باغ هستید، نهال ها یک گزینه عالی هستند.
×
×
  • Create New...